Популярността в търсенето на дрехите на херцогинята на Съсекс е спаднало след оттеглянето ѝ от кралското семейство
Снимка: Guliver / Getty
Зовът за независимост от короната на Меган Маркъл се е отразил катастрофално на рейтинга ѝ като модна икона, пише Daily Mail.
С влизането ѝ в кралското семейство през 2017 г.
Търсенето на тоалетите ѝ, масово разпространени и в родните молове, се увеличило в интернет с 2016 %.
От януари, когато с Хари обявиха желанието си да напуснат орбитата на Елизабет II и задълженията си като аристократи, влиянието на херцогинята на Съсекс в шопинг трендовете намаля до 31 %.
Това предизвика ренесанс в популярността на Кейт Мидълтън
Чиито семпъл, но елегантен избор на дрехи е с ръст от 159 % от началото на годината. Съпругата на принц Уилям е почитател на скъпи дрехи от колекциите на брандове като Alexander Mcqueen, но в повечето си обществени ангажименти залага на достъпна конфекция от Massimo Duti, Zara и Mango. Имменно артикулите на тези марки се превръщат в бестселъри щом херцогинята на Кеймбридж се появи с тях в полезрението на медиите.
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари